Atlans kesinlikle oraya gitme. Ben iki defa yaptırdım embiriyologlar tam bir facia. Doktor da seni deneme tahtasına döndürüyor. Yanlış tedavi yöntemi uygulamışlar bana. 50 bin lirami yediler. Amerikan Hastanesi’nde tedavi aldım. İlk tedavi de hamile kaldım. Şu an 12+2 hamileyim.imkanin varsa boş yerlerde paranı harcama