Bayanzeki cevabın için çok teşekkür ederim 🙏 hamdolsun sadece baskıdan başka bir şikayetim yok, akıntım oluyor beyaz akıntı şeklinde canım ama öyle çok değil hamile kalmadan da olurdu 🙏 baskı beni korkuttu İnşaAllah dediğin gibi sıkıntısız bişeydir hem korkuyla vücudumu dinleyerek yaşamaktan çok yoruldum :( allahım hepimize sağlıkla evlatlarımıza kavuşabilmeyi nasip etsin inşaAllah 🙏