Esra1453- Avicenna Gültepe Hastanesi’ne giden var mı? Doğum yapan memnun kaladınız mı? Neler yaşadınız?
Tugbatugba-8181- Esra1453- 3 yıl önce avicenna Gültepe Hastanesi’nde kadın doğum servisinde hemşire olarak çalışıyordum 2 yıl çalıştım 🥰😊
Crcs Esra1453- evime yürüyerek 15 dk. Uzaklıkta olmasına rağmen tercih etmeyi düşünmüyorum. Gebelikten önce kadın doğum bölümüne gitmiştim memnun kalmadım. Hastanenin içi gerçekten özel gibi değil. Allah muhtaç etmesin tabii 🤷🏼♀️
Tugbatugba-8181- Esra1453- çok lüx bir hastane değil odaları olsun hastane genel anlamda da İstanbul’da bir çok hastaneye göre geri kalmış biraz ama kadın doğum uzmanı Hatice hanım var hala devam ediyor mu bilmiyorum tanıdığım en bilgili doktorlardandi