Sedefavc Merhaba arkadaşlar 32haftamdaym sabah kalktigimdan beri aralıklarla bel ağrım oluyo bacaklarımda ağrıyor yürürken bile bacaklarim böyle gergin gergin bebek hareketlerinde sorun yok gayet hareketli
Okyanusmavisi-17 Sedefavc bende öyleyim bel ağrısı değilde şu iki üç gündür bacaklarım tutmuyor resmen bebeğimde çok hareketli ama sanki hareket edince titriyormuş gibi hissediyorum ilk gebeliğim ben mi yanlış hissediyorum anlamıyorum yarın kontrolüm var doktora sorucam bakalım umarım bi sorun yoktur
Sedefavc Okyanusmavisi-17 Canim evet benim de öyle bacaklarım çok kötü ve bebek normale göre sahada harejetli bile diyebilirim sürekli karnım titriyor ve çok sert hareketler yapiyo bel ağrısı da cabası
Okyanusmavisi-17 Sedefavc Allah Allah ya neden acaba bende öyleyim çünkü bildiğin titriyor ben korkmaya başladım yarın olsun istiyorum bi an önce bide erken doğum riskim var ağrılarım oluyor ama çok şiddetli olmadığı için gitmedim zamanını bekledim umarım yanlış bişey yapmıyorumdur bi problem yoktur
Sedefavc Okyanusmavisi-17 benim randevuma 1hafta var nst gricem hemde kontrol. Ama bugün bacak ağrısı bel ağrısı böyle rahatsiz etti beni ama bebek hareketli keyfi de yeribde diye düşünüyorum
Okyanusmavisi-17 Sedefavc belkide ağırlaştığı için bacak ağrımız oluyordur tecrübesiz olunca insan herşeye evham yapıyor
Mehtap61A İnanır misin 35.haftamdaym, 30 dan beri aynı sıkıntıları yaşıyorum, doktora sordum normal dedi ağırlaşmaya başladığı için falan.. Bide magnezyum ilacı verdi biraz daha hafifledim diyebilirim
Okyanusmavisi-17 Sedefavc normaldir umarım yukarıdaki bayana öyle demişler yarın doktora sorucam bende yazarım buraya ☺️
Sedefavc Okyanusmavisi-17 Tanam canim merak ediyorum benim bel ağrım devam ediyor gece artık nasıl yatacagimi sasirdim
Okyanusmavisi-17 Sedefavc gittim bugün doktora ama başka şeyler konuşmaktan sormayı unuttum 🙈 ama ağırlaştığı için olabilir belki aşırı bel ağrım olmaya başladı bugün benimde hadi hayırlısı 😀
Okyanusmavisi-17 Sedefavc girdim girdim herşey normal çıkıyor ama bi an önce doğsun istiyorum gerçekten rahat rahat yatmak istiyorum 😅