Kızlar ben devlette geçen hafta çarşamba ikili tarama yaptırdım kan sonucum 2hafta sonra çıkar ozaman gel dedi ama ben özelde kendi doktoruma göstermek istiyorum sanırım devletteki doktora gitmem gerekiyormuş grafik falanda varmış onu da almam gerekiyormuş beni bi aydınlatırmısınız