swetty_18 merhaba arkadaşlar 22+6 gundeyım..bugun sag kasıgımda bı agrı var..ara ara bıcak değmiş gıbı acıtıyor..Normal mi? idrar yolu enfeksiyonundan da şüpheleniyorum bıraz ama emın degılım
Deryaiso swetty_18 bi tahlil yaptırın bende 22+5 im rahmim sürekli gerliyor ağrıyor ama o büyüme ağrısı artık ayırt edebiliyorum benim kızın ayakları maşallah sürekli horon teptiği için
swetty_18 Deryaiso randevum çarşamba günü isteyeceğim zaten ıdrar testı..dun belim agrıyordu bugun sag kasık agrısu olunca aklıma enfeksiyon geliyo tedirgin de oldum bı yandan
Melek__55 Deryaiso benimde öyle ya sanki ayakta durmuş içerde ayakları vajinada başı göbeğimde his edyorum baskı yapıyor 22+5😂😰
Deryaiso Melek__55 hiç sorma valla ya 3 dakka da bir tuvalete gitmekten bir hal oldum dünde öyle bir dürttü ki göbeğimi dedim delip çıkmaya çalışıyor her halde dedim