Dhh07 Merhaba anne adayları 🙈 37+2 deyim bende sizler gibi sabırsızlıkla doğumumu bekliyorum 😎 2 3 gündür yapışkan yoğun bazen ıslaklıkla beraber beyaz bazende şeffaf bi akıntı geliyor doktoruma sordum mesajıma cevap vermedi bende merak ediyorum sizce nişan olabilir mi benimle aynı durumu yaşıyan bayanlar bilgilendirirse beni sevinirim 😇
Elifbade Dhh07 bendede bi kaç gündür var öyle akıntı ağrıyla bir oluyor benim🙄 biri cvb verirse bende burda bekleyim bari 🤗🤗 38hafta içindeyim bende 😊
Elifbade Dhh07 ama nişan olduğunu düşünmüyorum canım ben nişan kahverengimsi veya pembemsi oluyor diye biliyorum 🙄 nişan i gelen arkadaşların yazdıklarını yazılarda genel olarak renk öyleydi 😊
Derinimm Dhh07 yok canim degil doguma yakin oluyor oyle bende de oyle olmustu nişan koyukahve kivaminda oluyor
Dhh07 Elifbade yok canım nişana internetten baktığımda bendeki akıntıya benzer akıntılar çıkıyor bende o yüzden emin olamadım nişan mi değil mi diye
Dhh07 Elifbade evet kasıklarımda ve karnımda hafif şekilde ama bana hep doğum sancısı olsa dayanamazdın bu sendeki ağrılar gün sancısı felan diyolar hep onlar öyle söyledikçe doğum sancısını daha çok merak ediyorum 😇
Esrakbas Ya ben nişan gelse de anlamam herhalde 🙄 sıcak hava hep terliyoruz bana hep ıslaklık var gibi zaten bide bu nişan herkesten gelir mi
inci_f 38.haftadayim. Bende de akinti artti..Bildigim kadariyla son haftalarda akinti artiyor zaten, ama nisan ya pembemsi ya kahvemsi oluyor diye okudum&duydum hep 🤨
Sunavarol 39+3 deyim bende de oluyor kızlar geldiğini hissediyorum. Lavaboya gittiğimde bildiğiniz su gibi ıslanmış oluyor iç çamaşırım. Nişan yada akıntıyı takip etmek için günlük ped kullanmayıda bıraktım peçete koyuyorum. Doktoruma son kontrolümde suyumun gelmesini anlayamazsam diye sordum çünkü bazı gebelerde çok fazla boşalır gibi su gelmesi oluryormuş bazılarında ise yavaş yavaş geliyormuş dedim. Anlamama gibi birşey olmaz sanki çişin geliyor gibi hissedersin ama tutamıyormuş gibi gelir sana dedi. Kesin anlarsın korkma dedi. Ama yine de ilk hamilelik acemiliği insan endişeleniyor.
Cansum1 Maalesef değil beyaz bol akıntı kanlı ya da kahverengi olur doktorum bizzat öyle söyledi. Bendende geliyordu akıntı dediii bu gösterdiğimde. 38+2 den selam