Znb Merhabalar. Gebelik testinte 2. Çizgiyi silik görüp sonradan sağlıklı şekilde gebeliği devam edenler azıcık içimi rahatlatabilir mi acaba 🥰
Sbdbdbsh Znb benim öyleydi ilk tutmayacak adet olucam diye ödüm kopuyordu çok şükür sağlıklı bir şekilde büyüdü yavrum
Enisermgl Znb bendeki cizgi varla yokla birdiiii Kandaki değerimde düşüktü Ama düzenli artış sağlandı geç döllenme olmuştu şimdi 33 haftalığızzz Yicek ekmeği varsaaa herşekilde büyüyor yereli kandaki değerin düzenli artış göstersin
Znb Enisermgl ben de yarin kan testi verecegim. Kesinlikle nasipte varsa sağlıklı, hayırlı evlat olur inşallah
Deryaiso Znb amin canım benim inşallah sağlıklı bir şekilde yükselir HCG değerin sende kucağına alırsın bebişini güzel düşün güzel haberler ver ❤️
srte Benim ilk hamileliğimde öyleydi. Adet gününden önce yapmıştım 2. Çizgi çok silikti gittim kan verdim emin olmak için. Bence sende kan testi ver hemen net sonuç alırsın