Cansu2018 Tam da simdii 35+0 olduk 😍 ama bugun karin agirim var. Gaz sancisi gibi dogum agrilari da boyle mi basliyor. Karnimdan giriyor kisa sureli ama siddetli bide zaten sicak agri baslayinca ter basiyor. Elim ayagim bosaliyor. Ama hemen kisa surup geciyor.
eliferdem Cansu2018 biz de 35 olduk çok şükür..bende de oluyor canım ama bnm ki gaz sancısı lavaboya gidince geçiyor..ara sıra da sancılar geliyor..doktorum normal artık dedi..peki bebeğin kaç kilo canım
Dilekerkan0705 Bende yarın 35 olacam inşallah aynısı bende de oluyor canım bu hafta hele bugün adet sancısı gibi yatsam da kalksam da yürüsem de devam etti karnım ağrıyor böyle üşütmüşüm gibi arada belimden vuruyor yavaş yavaş bizde doğuma hazırlanıyoruz herhalde
ZeykemKaya Aynen ya oh benım yerım. Agrım var dıyorum esımde erken dıyor olcak tabı dıyor kımseye anlatamıyom derdımı akımtı gelıyor tırsıyorum kandır falan dıye adet agrısı gıbı ahrılar ve vajınama dıken batıyomus gıbı kramp tarzı bıseyler oluyor valla korkuyorum 35+2 yiz
eliferdem ZeykemKaya benim durumum da aynı..akıntı geliyor hafif sancı geliyor korkuyorum ya anlayamasam diye..herkesin şikayeti aynı olduğuna göre normal sanırım..