Merhaba Kızlar,
8 gün önce doğum yaptım 6 gün öncede göbek bağımız düştü bugün göbek bağında hafif kanama gördüm zıbına çıkmış herhangi bir şişlik kızarıklık yok böyle bir durumla karşılaşan veya bilgisi olan var mı acaba?
Çocuk doktorumuzu aradım bilgi almak için çok yoğunmuş haber bekliyorum o sırada da size sormak istedim.