33+3 günlük gebeyim dündn beri idrarımda yanma şikayeti ile acile müracaat ettim . İdrar testim temiz çıktı kadın doğum dr u rahim boyun 25 dedi önce sonra 30 a yakın dedi tam kesin bişey konuşmadı kendi dr um salı günü görecek bi sıkıntı olur mu daha perşembe günü
Prof perinatolog 31 ölçmüştü kafam karıştı korkuyorum iki günde bir sıkıntı yaşar mıyım