mlksh25 Kızlar bugün 38+6 oldum ,dün çatı muayenesi oldu sonrasında hafif bir kanama ve lekelenme oldu. Bugün akşam üstü de kahverengimsi sümüksü bir gelen oldu. Sanırım nişan geldi. Nişan geldikten ne kadar süre sonra şancı ve doğum olur
iki_prenses_annesi mlksh25 öncelikle hayırlı olsun 🌺 en geç bı hafta da sürer 3 günde surer . Bugun sabaha kadar da doğum yapabilirsin . Rabbim hakkında hayırlısını versin 🌹 benim sabah gelmişti nisanim gece sabaha karşı 4buckta doğum yapmıştım 🌺
seher_edz mlksh25 Bende yarın olacağım çatı muayenesi korkuyorum çok acı oldu mu bana anlatır mısınız nasıl yaptı direk bakıyor mu doktor hem utanıyorum hem korkuyorum 🥺🥺
mlksh25 iki_prenses_annesi Çok sağolun bakalım bizim minik ne zaman gelecek, sabırsızlıkla bekliyoruz
mlksh25 As93 Allah yardımcımız olsun, bir avazda kurtulalım insallah, bizde pozitif doğum hikâyemizi paylasalim
Sbdbdbsh As93 Nisan sümüksu mu oluyor illa kahverengi krimizi mi olur sarı veya şeffaf gelirse nişan sayılır mı
As93 Sbdbdbsh herkes de farklı olabiliyormuş. Benimki kahverengi sümüksü bir yapıydı ama belli yani nişan olduğu 😂
mlksh25 seher_edz benim canım biraz yandı ama doktorum başta biraz doğumun başlaması için uyaralim dedi, onun içinde canım yanmış olabilir, çoğu insanin acımıyormuş
As93 seher_edz ilk olduğum çatı muayenesi hiç acımadı zaten 5-10 saniye sürdü. 2. Olduğumda doktor doğum için uyarıcam dedi ama çok hafif acıdı. Yani bence korkulucak bir şey yok. Rahat bırakıp sıkmamaya çalış kendini
Melisssaaa mlksh25 ben 38+6 da doğum yaptım başta nişanım geldi gecesi sancılarını çektim ertesi günün akşamı lokumumu kucağıma aldım 😂👶🏼❤️
mlksh25 Sema_hysz bilmiyorum canım benimki kahverengimsi ama önemli olan sümüksü bir tıkaç gibi bisey olması, yani bence gelince anlarsın nişan olduğunu