Altnilayda Yarın tam 6 haftalık oluyorum ve doktor randevum var sizce kalp atışı duyulurmu ? İlk gebeliğimde duyamadık canlanmadı bundada epey korkuyorum 🥺
Dav Altnilayda genelde 7bitimi 8 haftalıktan öğreniliyor bende 8 hastalıkken duydum herşey gönlünüzce olsun inşallah 🙏