Hazella Kızlar alısverısım bitti sayilir tek eksigim bu. Bu konuda hicbisey almadim sizce dogum oncesi sart mi?
Dila71 Hazella valla hayatımı kurtardı. 4 gün önce doğum yaptım bebeğim göğsünü tutamadı ama sütüm vardı . Kolostrumu sağıp sağıp icirdim. Şimdi beni emiyor ama göğüsler tam bosaltamiyor ben yine sağıp veriyorum. Bence kesinlikle alınmalı
bahtnurr1 Hazella bence şart yaa hemen süt gelmeyebilir gelse bile doktorlar bebek emdikten sonra göğüsü boşaltın diyor çünkü mastit oluyor içerde kalan süt damarları tıkadı arkadaşımın sırf bunu bilmediğimiz için canım
mutlugebeee Hazella özellikle ilk zamanlar hayat kurtarıcı diyorlar bende henüz doğum yapmadım ama bebek memeyi tam boşaltamıyor ve şişiyor ağrı yapıyormuş, bir de kanalları açma ve sütü arttırma açısından çok işe yarıyor diyorlar 🙏🏼
nur_T Hazella sütünüzü artırıyor bebebk tam kavrayamiyorsa göğüste süt birikiminin fazla olmasi durumunda sizi rahatlatır. Çektikçe artar sütünüz bence alin
mutlugebeee Koi sağıp buzdolabında, buzlukta vs saklayabilirsiniz bazı geceler göğüslerinizi dinlendirip biberonla yine kendi sütünüzü verebilirsiniz, dışarı çıktığınızda bebeğiniz evdeyse bakan kişi yine sizin sakladığınız sütlerinizden verebilir☺️
morsumbul Hazella şart değil doğumdan sonra çok gerk duyarsan alırsın yada medeladan kiralama yapabilirsin ☺️
Sinemmmmm58 Hazella almadim alma geregide duymadm 1 kere mastit oldum o zaman ihtiyacim vardi ona da el pompasi seklinde olandan almistim
BMelek Hazella kanallari acma ve sutu arttirmada baya etkisi oldugunu gordum bence gerekli herkesin hemen sutu gelmiyor malesef