Ela_sedef Merhaba kızlar 12 tane empriyom oluşmuş donduruldu adetten sonra transfer dedi doktorum cuma günü adet oldum yarın kontrolüm var süreç nasıl ilerliyor igne mi veriyorlar transfere kadar bilgi verirseniz sevinirim
BirPatiSever Ela_sedef ilaçlarınızı kullanıp kontrole çağırdıkları günler gidwrsiniz. Rahim uygun kalınlığa geldiğinde transfer yaparlar. Hayırlı olsun inşallah 🙏