Ebusss1 benimde suan oturdum yerde rahime baya baskı var uzansamda otursamda böle bi his geliyor sanki rahım acılcak gıbı :/ sürekli sagda toplanıyor ara ara böyle karın icinde gezinen bi sızı oluyor garip bir his tam açıklayamıyorum 38+1 olduk gününde gelir son 13