aksu5334 Essimsii06 ilk gebeligimde dogurana kadar yasadim o agriyi tatli tatli bi agrisi vardi hic gecmeyen🙈
kubraakbas Essimsii06 12. Haftada normal Değil oturma pozisyonunuzla alakalı bir agridir gebelikle değil. Aynı haftalarda ben de yaşamıştım doktorumun kurduğu cümle yukarıdaki gibiydi aynı 😃
melekylmzr Essimsii06 aynen canim benimde öyle şimdi kalçalarımda daha fazla magnezyum verebilir doktorun ben kullaniyorum normal bir durum ama yine de sor kontrolünde
Denizmila21 Essimsii06 magnezyum eksikliğinden oluyor . Bende de vardı . Magnezyum yazdı doktorum geçti . 2-3 gün kullanmayım tekrar başlıyor ağrı