Kanım çok düşük çıktı 9 çıktı kansızlık varmış 37+1 olduk doktor bu şekilde doğum sıkıntılı dedi kanım yükselsin diye Demir hapı yazdı ama o da çok kötü kabızlık yapıyor hemde günde 2 tane onu içinde tuvalete çıkamıyorum geceden beri sancıdan öldüm tuvaletimi yapamıyorum kuru kayısı zeytin yağı içmediğim şey kalmadı 😔