Klcaysgl arkadaşım doğum yaptı doktoru o kadındı. Çocuğun kilosuna 3400 dedi çocuk 2300 doğdu. Çocuğun suyu azalmış muayenede fark etmedi bile arkadaşım farketti hateketleri azaldı dedi nst ye girdi de doktora yönlendirdiler suyu azalmış doktor dikkat bile etmemiş. Çocuğa 39 haftalık dedi doğduktan sonra çocuk doktoru dedi ki maximum 35 haftalık bu çocuk erken almışlar dedi.
Doğumdan sonra bilgi vermiyor kafasına göre iş yapıyor. Sezeryan doğum yaptı arkadaşım( yakın arkadaşım bayağı yanındaydım) aneztezi doktoru dozu ayarlayamadığı için omuzlarına kadar uyuştu arkadaşım. Çok ileri değilse haftan doktorunu değişmeni tavsiye ederim