mavininkadini_95 Tecrübelerinize dayanarak fikirlerinize ihtiyacım var.Bebek alışverişine oda takımı kıyafet vs kaçıncı ayda almaya başladınız? Elim devamlı kıyafetlere gidiyor. Fakat daha cinsiyeti belli değil? Helpp meee😅🙋🏻♀️‼️
Deletedmom_33 mavininkadini_95 17 de cinsiyet kesinleşince başladım. Kıyafet olarak hiç eksiğim yok. Beşik, bez, ıslak mendil vs de aldık. Bebek arabası, kişisel bakım ürünleri, deterjan gibi ufak tefek şeyler kaldı benim 22+3 um
Deryaiso mavininkadini_95 valla canım biz büyük eşyalarını aldık küvetti bakım setiydi beşikti arabayıda 2 aya alırız sadece kıyafetleri son aya bırakacağım bir kaç tane aldım ama ultrasonla aynı boyda çıkarsa eğer benim kız aldıklarım çöp olacak gibi sende öyle yapabilirsin battaniye felanda alınır önceden
bebekgeliyoo mavininkadini_95 valla ben 11 haftalığım şimdiden beğendiğim bi yenidoğan takımını ve bebek arabasını aldım. Kimseye de söylemedim aldığımı. Ekonomi malum hergühnkötüyr gidiyor gergin herşeye zam geliyor erteledikçe fiyat artacağı için imkanım varken alıyorum. Takdir Allahın, sen kötüyü hiç düşünme. Sağlıkla kavuşursun inşallah bebeğine ❤️
Nazgunes Kaç haftalık canım bilmiyorum ama benim 23 haftalık neredeyse herşeyini aldım çünkü hepsini aynı aldığında çok pahalı herşey yüklenmek istemedim ben 16 haftada vs başlamıştım ortak renkler alarak😊
mavininkadini_95 Nazgunes 8+6 haftalık henüz daha çok küçük erken geliyor bana ama bir yandan da alma isteğim var. Etrafımdakilerin söylemleri 7-8 ayına kadar bir şey alma olumsuz bir şey olabilir vs diyolar.
Nazgunes mavininkadini_95 canım sen kötü düşünme içinden geliyorsa bir iki parça al ama yinede ilk 12 haftayı geçir sonrada yavaş yavaş al sıkıştırma yoksa çok zorlanıyor insan bende erken aldım çünkü karnın büyüdükçe sırt ağrılarından alışverişi gözün almıyor 🤗
mavininkadini_95 Deletedmom_33 belki beşik için erken olabilir ama kıyafet düşünmüyor değilim ama biraz daha beklesem iyi olur galiba ☺️
mavininkadini_95 Deryaiso işte almaktan yana olumsuz fikirler sunanda oluyor. Düşük olur vs vs. Psikolojik olarak garip hissediyorum. En iyisi biraz daha beklemek sanırım 😌
Deryaiso mavininkadini_95 sizin daha çok erkenmiş ilk aylardasınız öyle düşük yada başka olumsuzlukları düşünmeyin lütfen verende Allah alanda hiç biriz garantide değiliz inşallah rabbim bebeklerimizi bize bağışlar sizin daha yolunuz uzun hayırlısı ile rabbim kucağınıza almayı nasip etsin