Pirayeada Leke leke geliyor serklaj olalı 3 hafta oldu. Doktora yazdım ara ara kanamalar normal dedi acile gitsen ’de bişey yapmazlar dedi.
deno1 Pirayeada serklajdan 2 hafta sonra benimde kanamam geldi serumla zor durdu 4 gün sonunda kesildi ama ben kendimi yormuştum ondan oldu
ZZeynepP1903 Bende de kanama degilde agrı oluyo alttan ve sol kasıgımda ara ara normal mi bilemedim geçen pazartesi oldum ameliyat 🤦🏻♀️
deno1 Pirayeada serumdan önce çok geliyordu pedi dolduracak kadar serumdan sonra azaldı ama bitmiyordu bi türlü 4 günün sonunda kesildi tek çözüm dinlenmek
ZZeynepP1903 Pirayeada bozma moralini kötü düşünme insallah birşey olmaz Allahın izniyle yatıp dınlen. Ben bır haftadır yatıyorum sadece lavobaya kalkıyorum. Egilip kalkmadım bıle hiç. Salı benimde randevum var merak ediyorum ne oldugunu 🤦🏻♀️