kubra22- arkadaşım test yaptı çok silik bi çizgi gözüküyor gebelik varmı sizce yarın kan testi vericek ama heyecan yaptık var gibi geldi bize https://imgyukle.com/i/kufKfe
baharelifbbasdag kubra22- Bu test bozuk akmış gitmiş fazla idrar damlatılmış olabilir ya yeniden yapsın ya da direk kan versin
kubra22- ebruu19 gebeliğin başlarında silik çıkıyo diye biliyorum inşallah vardır yarın kan vericek inşallah çıkar ☺️
kubra22- diamond2635 evet biz dün akşam yaptık silik bi çizgi vardı ama sabah tekrar bakmış arkadaşım bana yolladı bu şekil olmuş şimdide
Tgbsklli Gebeliğin ilk zamanlarında silik çıkıyor burada da çok silik de olsa görünüyor idrarda beta hcg hormonu yoksa ikinci çizgi silik bile çıkmaz içiniz rahat etmesi için bir test daha yapın o da silik çıkarsa büyük ihtimalle daha çok yeni😍
kubra22- Tgbsklli evet bende öyle biliyorum çok uzun zamandır bebek bekliyolar heyecanlandık bizde doğal olarak silikte olsa bi çizgi görünce 😌😌
kubra22- baharelifbbasdag ya bana kalsa gidelim test falan alalım yine dedim ama korkuyo çıkmıycak diye bekliyo işte bir gün daha
birkizbirerkekannesi kubra22- Test hatalı. Tekrar yapın yada kan verin bence 😊 hakkınızda hayırlısı olsun.