Ben 27 haftamdayim bebek hareketin de bence azalma oldu 1 saatte 10 hareket falan hissetmiyorum ben okuduğum her yerde öyle yazıyor hareket hissediyorum ama çok sık değil sürekli doktora gidiyorum ama acile kontrol salı günü kendi doktoruma ultrason da suyu gayet yeterli gözüktü kalp atışı da gelişimi de uyumlu neden böyle oluyor çok takılıyorum 2 gündür nolur yardımcı olun