Gul-2407 Slm kızlar 8 haftalık gebeyim mide bulantısı halsizlik arada baş agrısı yani sürekli bir hasta modunda olan var mı??hiç bişey yapamıyorum sanki gebe değil hastayım☹️
2405Sm Gul-2407 resmen bu ben diye girdım posta ya ben de böyleyim canım mide bulantım olmasa başım ağrıyor o olmasa başka bir şey
Gul-2407 YenianneAzize ilk gebeliğimde benimde mide bulantılarım uzun zaman geçmedi şimdi ikinci gebeliğim bulantının yanında hasta gibiyim
Gul-2407 2405Sm çok rahat gebelik yaşayanlara özenmişimdir hep ☺️İnş kısa sürede geçer şikayetlerimiz bu hafta doktor a sorayım bakalım ne diyecek
2405Sm Gul-2407 bende hep öyle diyorum ilk gebeliğim de öyleydi bu da öyle artık bunala çok şükür canım
Pcan Gul-2407 o haftalar zor valla bende öyleydim inşallah çabuk biter dayan 15 16 da geçer inşallah 🙏
aslikadir Gul-2407 ilk gebeliğimde çok hareketliydim. 2. Gebeliğin yaş ilerlediği için mi nedir kafamı kaldıramıyorum hersey rahatsız ediyor millet naz yapıyorum zannedecek ama gercekten hasta gibiyim.
Beren06 Gul-2407 39 haftalığım 9 aydır hasta gibi hissediyorum ve gelmek de bilmiyor delirmemek elde değil