Aslihan2 Kızlar dünden beri asla gecmeyen bir baş ağrısı yaşıyorum sıcak suya girdim ağrı kesici içtim acile gittim hicbisey yok bu normal mi kafamı kesicem nerdeyse ya 😣 ayni durumu yasayan oldu mu nasıl geçti ne yapabilirim?
Elifikiz Aslihan2 aynı şeyi geçen hafta bende yaşamadım ıkı gun geçmedi bende 15 haftalıktım ama sonra covid testi yaptırdım ve pozitif çıktım çok şükür atlattık bu hafta henüz karantinam bitmedi ama covid de baş ağrısıyla başlıyabılıyor 😢
Elifikiz Aslihan2 aynen inşallaah değildir zaten herkesin bir olcak diye bişi yok sizin gebeliktendir belki içinizi ferah tutun
Aslihan2 Mom6272 Ay ben yemin ederm kafami kesmek istiyorum o derece bu haftalarda oluyor demekki ya 😣 perisan oldm
Nevalors Benimde oldu üçgün geçmedi. Doktor hamilelik hormonlarından oldugunh söyledi. Magnezyum ve d vitamini iç dedi. Parol iç dedi 16. Haftaya gidicem ara ara ağrıyor benimde