Ebrusamet07 Hanife16 hamile olduğumdan emin olduktan sonra denedim t çizgisi c den daha koyu çıkmıştı
Ahsen34 Ben ovülasyon ıle gebe kalmıştım. Duzenlı yaptım cıft cızgı görünce 3 günü ıyı degerlendırdım. Oncesındede yıne adet başladığı günden ıtıbaren 8. Günde ılıskı sonra iki üç günde bır ılıskı oluyordu.
Hanife16 Ahsen34 ben yumurtlamayı gördüm günüm geçiyor ama elimde gebelik testi olmadgı için ovulasyon testi ile test yaptım t çizgisi C çizgisi kadr koyu
Gulcingezer Hanife16 ekran bulanik gorunuyor ama yumurtlama gbi belki 2 kez yumurtluyosundur ovulasyonla gebelik net bilinmez cnku o lh olcuyor senin hcg olmen lazm
bukusum Hanife16 reglime 2 gun vardi ovulosyon testi yapayim bakalim bi dedim. Gecen aylarda yapmistim hep silik cikardi t cizgisi. Bu sefer koyu cikti yumurtlama olmus gibi. Hemen gittim erken gebelik testi aldim sonuc pozitif cok sukur 6+3 olduk. 🙏💜