Nehir3351 Kizlar 1 aylık bebeği var yüzümüzde isilik gibi sulu sivilceler var doktor bisey yazmama gerek yok dedi normal dedi ama benim kafamda kaldı ne kullana bilirim veya başına gelen oldumu ne kullandınız yorumlarınızı bekliyorum 🤔🙄
ozlem6610 Nehir3351 isillik genelikle cok sicakdan yada cok giydirilemkden oluyo canim kotu bisey degil o takma kafana fazla skma bebisi yeter
Nehir3351 ozlem6610 kuzum valla çok gidirmiyorum kimi diyor baharat yeme kimi diyor sütun yağlı diye kimi diyor adetli biri bebeği sevmiş diye inanki bende bisey anlamadim gitti ya her kafadan bi ses anlayacağın başlarda yoktu 10 gündür yeni oldu
ozlem6610 Nehir3351 yok balim onlara aldiris etme hic. Ne alaka onlarla bilmislik sey yapiyolar sana karsi.