Ebru021 ben 12 de gittim bebek kendini göstermedi maalesef. Bayağı da uğraştı kendini döndürmesi için ama dönmedi 😁. Ama gösterseydi söylerdi. Bir daha kii kontrolüm 16. Hafta oldu o zaman öğrenebildik 😁 tabi ki sorabilirsin. Sorduğun herşeye çok güzel cevap veriyor. Ben 16dan sonra iki ay boyunca her gittiğimde dedim bir değişiklik yok değil mi diye 😁 çünkü bazen cinsiyet yanlış söyleniyor