Citlenbikveannesi Kızlar hamilelikte baş ağrılarınız fazla mıydı 14 haftalığınız bir kaç gündür başladı çok ağrıyor
Asyaveannesi36 Citlenbikveannesi benim de ilk zamanlar çok ağrıyordu canım karanlık oda da sessizlikte uyuyordum 2 saat ve bol su içiyordum öyle geçiyordu çok çok zorda kalmadıkça parol dahi içmedim
Tugce_41 Citlenbikveannesi at kestanesi kremin varsa başına alnına biraz sürüp masaj yaparsan oda çok iyi geliyor ben ilaç içmiyorum ama bol su tüketiyorum oda hafifletiyor
Ccgdm Citlenbikveannesi malaesef ben 18 haftalıgim hala oluyor ne yazık ki zora kalınca.parol içiyorum
Citlenbikveannesi Ayyy demekki bütün hamişler aynı sorunu yaşıyor bende korktum acaba bir şey mi var diye