esmerrmm Kizlar sezeryan olali 22 gün oldu göbegim cok hafif kaldi daha gidermi bilmiyorum korse nezman takilir bilgisi olan varmi ve mekik çekmekte istiyorum bunlari nezman yapabilirim . Bu arada dikişlerim eriyen dikiş
Anniii esmerrmm ben bir ay sonra taktım mekik 3 ay sonra çekmeye başladım ama çok çekmedim iki üç hafta falan hiç göbeğim kalmadı sıfır göbek ve çatlak da yok hiç çok güzel oldu göbeğim doktoruna sorarak kullan canım sende korseyi mekik çekmeyi sor öyle başla
Smile Sa, kızlar korse olarak hangisini önerirsiniz 2. Sezeryanım olucak bu sefer korsesiz gitmez bu göbüş 😅