Meraba hanımlar cuma günü kan verdim 25 çıktı doktor 48 saat sonra tekrar ver iki katına çıkması lazım dedi bugün verdim 88 çıktı sizce nasıl geçen ay kimyasal geçirdim korkuyorum geçwn ay beta takibi yapmamıştım buda kimyasal olmaz inşallah zaten kimyasal dışında bir boş bi düşük var genetiğe gittim sonuç çıkmadı doktor oksapar iğne verdi tekrarlayan düşük var diye korkuyorum 🤲🏻