Irm_brk12 camellia neden verdiler 40 ı geçtiğim içinmi veriyorlar bende bekliyorum 40 haftaum suan sancim yok nisan gelmedi daha
Irm_brk12 61Elif suniyi neden veriyorlar 40 haftalik olduğun için mi yoksa acılma olup suni sancı onun icinmi veriyorlar
yenibiranne223 edauyanik Umarim olur acılmam. Suni sancıya hiç iyi demiyorlar korkuyorum biraz acıkcası🌸
Sevgikaya1525 yenibiranne223 cnm ewet doğum yptığında zor geliyor sana ama bebişin doğduğu gibi o ağrıyı unutuyorsn şuan sorsan sunniyi tarif edemem misal acısını
Sevgikaya1525 AnneBebek0 bnim saat öğlen 13.00da baktıklarında 3 santim açılmam vardı 17.10 da doğum oldu sunni ile