Ebrulimmm kız kardeşim bile olsa bunları söylemesine izin vermem. Bu süreç her anlamda bizi strese sokan, zorlayıcı bir süreç bir de üstüne kilolarımızı yüzümüze vuranlarla hiiiç görüşmemeyi tercih ederim. Bana biri öyle dese, varsın ayı yogi olayım doğumdan sonra veririm kilolaro. İnsanın karakteri ayı olmasın da beden bir şekilde hallolur derim