Kızlar bir buçuk hafta oldu hastanede yatali 3 cm açıklık varmış nstde sancı hafif hafif çıkıyor açıklık bı haftadir hala aynı degismedi bu şekilde olup doğum yapan varmı veya ne yapmam lazım artık hastaneden çok sıkıldım çok bunaldım kafayı yemek üzereyim bebeğime kavuşmak istiyorum ama korkuyorum da nasıl olacak yapabilecek miyim diye 😭🥴