zeeynepp19 alerjik rinit hastasıyım, yıllardır otrivine mentollü kullanıyordum gebelikte bırakmak zorunda kaldım ama dayanılmaz bpyuta geldi, doktoruma danıstım. Dört günden fazla olmamak koşuluyla izin verdi kullanmama, burun spreyi kullanmanın zararlı olduğu kadar oksijensiz kalmamın da zararlı olduğunu belirtti. Dört gün kullandım ama hala tıkanık, şimdi otrinatura deneyeceğim bi de iki yaşından büyük herkes, hamileler ve emzirenler de kullanabilir diyorlar