Zeyn29 Merhaba hamileliğimin 8.haftasındayım. Kahverengi akıntım oldu. Doktoru aradım ama endişelenmemem gerektiğini söyledi. Yarın gel bakalım dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı?
MelisaMila Zeyn29 Benim 11. Haftada olmuştu ilk gebeliğimde. İkinci gebeliğinde 25. Haftasında oldu. 1 tane iğne yapmışlardı. Çok şükür bir sıkıntı olmadı. Bir kaç güne azalarak bitti kahverengi de. Yaşamayan yoktur herhalde bu leke olayını