Selam kızlar ben 2 kez sezeryan oldum ilki kombine epidural spinal ikincisi spinal. İlki çok rahattı ama çok fazla baş ağrısı çektim ikincide dokunmaları hissettim midem çok bulandı bitene kadar istifra ettim 3. Konusunda kararsızım yani nasıl olma şansı var doğum esnasında kısa süreli uyutabiliyorlar mı panik olmaya başladım zaman çok hızlı geçiyor şimdiden doğuma odaklandım. Doğum esnasında kalbim ve nabzım hızlanıyor ve çok titriyorum heyecandan panikten. Bir de anestezi bende yan etki yapıyor baş boyun omuz ağrısı çekiyorum doğum sonrası . Genel anestezi olan arkadaşlar da yazarsa sevinirim yani toparlanma süreci daha çok uzuyor ve uyanır uyanmaz ağrı çekiyorsun mide bulantısı ve öksürme refleksi fazla oluyor diyorlar ne kadar doğru ?