Ben de çamaşır suyu ile makinede yıkadım .kızımın bebeklikleri lekelerin çoğu çıktı ama çıkmayanlar da vardı .sonra kendi çamaşırlarımı attım .yıkadım çamaşır suyuyla makine de sonra astım.bu sefer lekeler çıkmıştı .garanti veremiyorum ama bazıları çıkabiliyor çamaşır suyu ile makinede ya da bekletip öyle de atabilirsiniz.ben direk göze koyuyorum ilave durulama yaptırıyorum .bir de poşet tarZı şeylere koymamak lazımmış .gerçi hurçta bile oluyor ben de çözemedim .