Mervclk Nasıl geçtiğini anlamadığım 9 ay sonunda meleğimi kollarıma aldım çok şükür..🙏 Hamileliğimin başından beri rahat ve sakin bir dönem geçirdim.Kendimi strese sokmamak için dikkat ettim hep, normal doğum yapmak istiyordum ama bi yandan da korkum vardı. Bazı doğum hikayeleri beni çok korkutuyordu yine de o hissi yaşamak istedim. Çalışıyordum zaten sürekli hareket ettim çok fazla yürüdüm. Bebegim 4.5 aylık olana kadar kimseye söylemedim ailem dahil eşimle sakin sakin ilk ayları atlattık😊 Çok doğum hikayesi okudum tavsiyelere baktım hastaneye erkenden gitmenin çok gerekli olmadığı yazıyordu bir de suni sancıdan açılma olmamasından çok korkuyordum. 38. Haftada peçeteye çok az bir kan geldi ne olur ne olmaz diye doktoru aradık gelsin bakalım demiş eşimle gittik ultrasonla baktı sonra muayene edelim dedi. Ilk kez muayene oldum çok kastım kendimi utandım da 2 cm açıklık vardı, bugün yarın en fazla bi haftaya dogurursun çantanı kapının arkasında hazır tut dedi. O gün gece sabaha kadar kasılma bekledim dogurucam diye😂😂 Gelmedi tabi ertesi gün de olmadı dedim artık 1 hafta sonra olucak. O hafta hazırlıklarımi yaptim yine yürüdüm sürekli denize falan gittim. Tam 39 da akşam üzeri saat 5 gibi hafiften adet ağrısı gibi ağrı başladı özellikle düzenli mi diye kontrol ettim evin içinde yürümeye başladım yarım saatte bir oldu sonra yavaş yavaş düştü. kararlıydım son ana kadar gitmemeye kanamam da vardı biraz, daha sonra annemlere geçtik 15 10 derken 5 dakikaya düştü ben hala bekliyordum evde artık çok sık olmaya başladı duş alayım diye kalktım hareket edemedim hemen aldik eşyaları hastaneye gittik saat gece 00.40 civarıydı. Acilden giriş yaptık yatışım yapıldı. Ebe muayenemi yaptı 8 cm açıklık var doguruyorsun dedi. Bebek biraz yukardaymis onu indirdi, 10 dk kadar plates topunda hareket yaptım sonra tam açıklık oldu dogumhaneye aldılar. Ebem çok iyiydi sürekli motive etti onun çok etkisi oldu sakin kalmaya çalıştım sonra doktorum geldi ne kadar sürdü bilmiyorum ama 1.37 de bebeğim kollarımdaydı tarifi yok o hissin😢 Dikişimi yaptı doktorum sonra beni odama götürdüler bebeğimi görünce yine ağlamaya başladım😊 Normal dogumdan korkmayin ben özelde doğum yaptım doktorum sezeryan yaptırmak için uğraştı ama ben kararlıydım dayanabilecek misin dedi dayanırım dedim çok şükür de oldu...🙏
Tezgelsenay Mervclk yaa ne güzel bütün sancıyı evde çekmişsiniz nerdeyse 🤗 Rabbim anali babali buyutsun insallah gozunuz aydin 💞
Yesimmm93 Mervclk canım rabbım analı babalı büyütsün 🙏❤️ Bu Arada dikişler acıyotmu keserken dikerken en korkulu rüyam o çok korkuytm
kfulya1905 Mervclk ay maşallah Rabb'im sagsalim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. 😍😍 hangi hastanede doğum yaptın kuzum. 😍
GulhanKarakaya Yesimmm93 korkma canim uyusturuyolar keserkende dikerkende farkinda olmuyosun dikis zaten 1 dk bile surmuyo kafana takma ..
Mervclk Imraninannesi Tesekkur ederim😊 evet aynısı benim genel olarak hafifti hastaneye yatışım yapıldı sonra suyum geldi ondan sonra şiddetlendi ağrım yaklaşık 1 saat içinde de doğum yaptım zaten
Imraninannesi Mervclk ben 37+2 deyim. Genellikle geceleri kasilmalar cok oluyor karnında ve ara ara adet sancılarını da hissediyorum. Acaba açılmanın belirtileri felan mi bunlar🤔 yarın kontrolum var ama merak ettim simdi
Mervclk Imraninannesi açılma sancıyla oluyor zaten benim son haftalarda karnım sürekli sertlesiyordu sancim başladığı zaman karnım çok sertti bebek hareket etmedi doguma kadar