Kızlar 18. Haftamdan beri bebeğim çok kıpır kıpır hele ki 20. Haftadan sonra bazıları diyo benimki çok hareket ettiği zaman bir hafta kıpırdamaz adam akıllı diyo kimisi ben gibi bazen korkuyorum bu kadar hareket niye oluyo diye aşırı hareketli hoşuma gidiyo hissetmek çok güzel bi duygu ama ne bileyim karnında hareketliyse doğunca sakin olur, çok hareketli değilse karnında doğunca çok fena olur diyolar ben kestiremedim artık😅 tecrübeli kızlardan cevap bekliyorummm doğuran analaar bana bakıın💟