gizzzy35 Merveyldrmmm 12 haftalığım maalesef hala ara sıra oluyor. Progestan kullanıyorum fitil olarak. Kanama olmadığı sürece çok endişe etmeyin.
Hempol Merveyldrmmm benim de sekizinci haftamda oldu gittim Doktora bebek şükür iyiydi progestan verdi fitil olarak iki günde geçti çok şükür iyiyiz şuanlık ama görünün doktora bebeği görün içim rahat etsin 🤗
yigitegenin_annesi Merveyldrmmm yani doktor değilim seni yanliş yönlendirmek istemiyroum doktora görün rahatlat kendini kahverngi akıntı benım gebeliğimin başında olmuştı yerleşme kanamsıydı onun dışında kahverşngi pembe akıntılar normal sayılmıyor