Essa33 nazicane tavsiyem hiç korkmayin kadın dogurmak için yaratılmış vücudumuz da doğurmak için elverişli bakın bi çok faydası var normalin. Bebeginize ve size.. bebeginizi düşünün o anda vajinanizdan aldigi flora bile Ömür boyu onda kalıyor ve hep yarar sağlıyor solunum sıkıntısının çekmiyor. Sezeryandan8kat kesilip 8kat dikiliyorsunuz sonrası acı normali bi kere çekip kurtulacaksiniz sezeryan yarası ömür boyu . Gelin deneyin bu şansı verin kendinize