Civcivim000 mavininkadini_95 göbeğim aldı başını gidiyor yakında bir kafalık saç olacak kadar tüy olacak gibi geliyor bana 😀
Karellll mavininkadini_95 canım normal benimde göbeğim aldı başını gidiyo aşırı tüylenme oldu göbeğimde
mavininkadini_95 Acemi_anne61 benim yüzümde ve çene altımda çıktı. Eşim dert etme beraber berbere gideriz diyo 😅😂 ama çok sinir bozucu buna ne yapabiliriz? Ağda ile çoğalıyormuş karınca yağı kullan demişti biri aldıktan sonra zararı olur mu bilmiyorum?
mavininkadini_95 Deletedmom93284 diğer bölgelerde sorun yok epilasyona gitmiştim. Geri tüylenme henüz yaşamadım ama yüzde baya artış var sinir bozucu😓
Acemi_anne61 Civcivim000 Kız ben bi kere aldım orta hattı bidaha geri çıkmadı. Şimdi yanlarda orman ortadan yol geçiyor gibi duruyor 🤦🏻♀️ ama mesela kollarımda bile aşırı çoğalmıştı onları da aldım çıkmadı geri
Acemi_anne61 mavininkadini_95 hahaha erkekler dünyaya dalga geçmek için gelmişler fırsat çıktı onlara da 😂 ben aldım yüzümdeki tüyleri baya sabrettim ama gün ışığında görünce dayanamadım aldım bilmiyorum ki çoğalır mı 🤷🏻♀️
Civcivim000 mavininkadini_95 yeni yeni coştular gittiğimde söylicem ama doğumdan sonra döküldüğünü çok duydum umarım öyle olur 😀
mavininkadini_95 Acemi_anne61 bildiğim ve duyduğum kadarıyla yüz ağda ile alınınca daha çok çıkıyormuş. O yüzden tedirgin oluyorum. Beylerede malzeme çıktı😅
mavininkadini_95 Civcivim000 bende bugün fark ettim baya çıkmışlar ergenliğe yeni girmiş erkek çocukları gibiyim. Allahtan dışarı çıkarken maske ile kamufle ediyoruz😂
MeyraRana mavininkadini_95 yüz bi kenara komple vücudum da oluştu belden üstünde önceden hiç tüy yoktu hamileliğin den şuana kadar orman oldu sanki
mavininkadini_95 MeyraRana acaba çoğalması haftayla mı alakalı? Ben 8+5. Haftadayım yüzümde artış var hamilelik ilerledikçe böyle çoğalacaksa vay halimize
MeyraRana mavininkadini_95 bnm yüzümde yokta 10.cu haftamda göbek deliğinden aşağı doğru oluştu şuan 14.cü haftama gircem heryerimde var temizlenmezde hani ufak ufak ama dikkat çekiyor
Pammuk mavininkadini_95 çok tuhaf bendede döküldü hep normalde lazerliydim zaten ama ufak tefek illaki çıkıyordu onlarınhepsi döküldü