Denizinannesi07 canim ben ankaraya gideceğim. Dr senin büyüksehire gitmen daha uygun dedi. Bende benim için en uygunu ankara oldugu icin oraya karar verdim. Zaten yeni dogan yogun bakimi olan bi yerde dogum yapmani oneriyorumda dedi. Haftasonu kayinbabamlar gellip alacaklar doguma kadar orada kalacağım. Dun bi yazı okudum. Bebegi bizim gibi olup cogu doktorun bu bebek ölür alalim diyen olmasina ragmen umuduunu kaybetmemis son bi dr bulmus. Doktor nedenölsün demis amne karnından girerek bebekteki sıvıları almis bi kac gun sonra tekrar oluşmuşama dr tekrar alalim sonrada dogum yaptiralim demis . Sezeryanla almislar cigerlerine tup takmislar 2 aya yakin yoğun bakimda kalmis daha sonra taburcuu olmus. Bu olay benim iciin buyuk umut oldu. Ki o bebegin tek cigeridne degil vucudundada sivi varmış. Bu dedigim drda ankarada . Bi kac dr buldum bide onu buldum aklimaa yatanlara gidip muayene olacağım. Duruma gore insallah tedavide edilir.