Rmeysa5959 Merhaba kızlar nasipse bu perşembe doğum yapacağım ancak 3 gndur ishalim bebeğimin kilo alması gerekiyor korkuyorum ne yaptysam düzelmedi sizce doktora gitmeli miyim ?
Helpmee Rmeysa5959 normal canım ama git bir serum ye genede bebeğin için ve senin tansiyonun toparlanman için