minikayak2-6 herşey yolunda dır inşallah canım belirtilerin azalması normal herşey ağır geçirmez kiminde hiç belirti olmaz şanslı say. Kendini bende de bulantı olmadı ama sırt ve bel, ağrım çok var ilk günden beri neredeyse ama birazda uyku pozisyonumdan kızım var biraz yapışık yanımda yatıyor ona zarar vermemek adına hep tetikteyim rahat uzanamıyorum çoğu zaman. 13+2 ym bende 12+4te ikili test yapmıştım 😊 daha sonuçlarm çıkmadı. Sizde güzel düşünün güzel olsun.