yigitegenin_annesi semranaksu283 benımde iki hafta geriden geliyor dokrorun söyledğine göre sorun yok iki hafta önden geriden gelmesi soeun yaratmıyormuş haftasını yakalar, siizn gelişimi ile ilgili sorunu varmı
ggkca semranaksu283 Benim bebeğim de 1 hafta geriden geliyor bunda sorun edilecek bir durum yok. 3 haftaya kadar ileride veya geride olması normal diyor doktorlar
marbling10 semranaksu283 1 hfta geriden gelmesi genelde sorun olarak görülmez. Başındam beri mi böyle yoksa yeni mi oluştu
Yenianneadayii semranaksu283 benimde karın çevresi 1 hafta geri kafası 1 hafta ileri 1-2 hafta ileri geri olması sorun teşkil etmiyo
semranaksu283 yigitegenin_annesi hayır kilo boy vs herşeyi normal ama korkuyorum işte ben doktorumda normal dedi ya gelişmezse haftası diye korkuyorum
yigitegenin_annesi semranaksu283 e tm endişeye gerek yok 2 3 hafta geriden gelen de var senin 1 hafta gelişimi herşyi iyi sıkıntı stres yapma
Serpil-Harun21 semranaksu283 bir anda iki hafta geriyken iki hafta sonra kontrole gidip iki üç Hafta önde olduğunu duyanlar var çok normal
Elenim semranaksu283 yok kuzum benim 2 hafta önden gıdıyor suyu fazla şekerim var iri bebek ama vitaminlerini varsa kullan onlar çok işe yarıyor
marbling10 semranaksu283 o zaman bence hiç kafanıza takmayın 1 hfta çok önemli değil zaten 2 haftaya kadar normal karşılıyorlar