Busebuseee 3 4 cm açıklıgın oldugunda anestesi doktoru igneyi yapıyo 15 dakikaya kadar belden aşagın uyuşuyo rahat bi şekilde yatıyosun 😃 açılman tamam oldugunda dogum başlayınca doktorlar sana ıkınman gerektigini söylüyo güzel ıkınırsan hemencecik olup bitiyo 2 gebeligimdede aldım smdi 3. Ye hamileyim yine alıcam nasipse