Gamze68777 bende egepole gidiyorum ilk başta gülsün hanıma gidiyordum. Belki işini iyi yapıyordur birşey diyemem ama ultrasonda kendi bakıyor kendi görüyordu hiç bana şurası şöyle burası böyle diye tarif edip anlatmıyordu. Kilosu şu boyu şu haftasına uyumlu vs demiyordu. 2-3 dk hemen ultrason bakıp genel olarak iyi sağlıklı diyordu. Ve mesaj atsam saatler günler sonra cevap veriyordu. En son mesaj attım tahlil sonuçlarım çıkınca yazaktım. 5 gün cevap gelmeyince bende sinir oldum doktorumu değiştirip 18. Haftada bülent beye geçtim. Ve o kadaaaaarrr memnunum ki Keşke ilk baştan ona gitseymişim. Normal muayenede bile 15-20 dk ultrason bakıyor heryerini inceleyip bana da gösteriyor anlatıyor. Yeme içme hareket spor vs gülsün hanımdan görmediğim ne varsa fazlasıyla Bülent beyde gördüm kesinlikle çok iyi bi doktor