Ylz_ Boğazım çok kötü yutkunamıyorum halsizim. Kök zencefil limon karabiber kaynatıp içine bal karıştırıp içeceğim. İnşallah geçer . İnternette zencefil bal içebilirsiniz yazıyor?? Sizler neler yaptınız
Fnen Ylz_ bende boğazımda bir şey yok ama burnum çok tıkılı be akıyordu dün yatmadan nane limonun buharında kaldım ve içtim çok iyi geldi
MerveNur- Ylz_ çok birbirine bieşy karıştırmaya açıkçası korkarım. 2 kere grip oldum yaptığım şeyleri sıralayayım. Keçiboynuzu özü yedim, ılık ballı su veya süt, limonlu su, yarım bardak ıhlamur, kuru meyve, Kuruyemiş, taze meyve, tavuk suyu çorba 😊
kartanesi02 Ylz_ bende öyleyim malesef 2 gündür 1 fincan ıhlamur içiyorum sabahları akşamlarıda 1 fincan kaynamış suya limon sıkıp içiyorum çok iyi geldi normalde ilaç içmeden asla boğazım iyi olmazdı ama bugün hiç ağrı hissetmiyorum
Ylz_ Dün ıhlamur içmiştim yediklerimi çıkardım akşam da nane limon içtim. Günde bir bardak bitki çayı içebilirsin demişti doktor. İnşallah şifa olur hastaneye gitmek istemiyorum